Sunday, March 8, 2009

Garena Gadis Manis

Garena. Aku mengenalinya dari Fahmi, kawanku semasa sama-sama menuntut dahulu. Alangkah indahnya hidupku jika mengenali Garena sedari awal. Kenapa aku baru mengenalinya sekarang. Tapi masih berlum terlambat. Bagi sesiapa yang mengetahuinya, tahniahku ucapkan. Tapi bagi yang belum mengetahuinya biarlahku jelaskan serba ringkas siapa Garena.


Inilah Garena. Garena Connecting World Gamers. Ianya merupakan satu portal yang membolehkan gamer-gamer dari seluruh dunia berhubung dan bermain di dalam satu talian walaupun menggunakan game2 pirate. Sungguh mudah. Anda cuma perlu register dan setting itu dan ini. Dan kemudiannya, wallaaaa~ keterujaan.



Petang tadi aku telah bermain Dota bersama-sama Fahmi dan As (teman sepengajian). Kali terakhir aku bermain Dota secara besar-besaran adalah semasa di U dahulu. Semenjak itu tiada lagi. Sehinggalah tibanya saat ini. Fahmi berada di Kuching, Aku di Bintangor dan As di Miri. Berhubung menggunakan Ym dan Garena agar melancarkan lagi proses persediaan untuk pergi berperang. Kami bergabung tenaga kerana adanya Garena! Sudah lama aku tidak teruja sebegini. Walaupun sebelum ini aku pernah cuba untuk bermain Pirate King, tapi setelah sekian lama aku bosan. Tapi ini memang berlainan! Gila babas best! Paling ku teruja bila ada Call of Duty! Fuh. . .masyuk~ Oren si gadis manis pun merancang untuk membuat puding caramel semasa aku sedang bermain sebentar tadi =].


"sementara menunggu"


"menunggu lagi"


"akhirnya. . .peperangan, keterujaan, keseronokan dan tahap klimaks yang teragung!"

TERIMA KASIH GARENA!

10 comments:

  1. hahahaha.ku suka perbualan ya.penting

    ReplyDelete
  2. 1kcl: yalah tek.

    combat: aku dolok suka nangga cerita combat tv2 nak salu ditaja oleh rokok perilis. perilis cerita aksi!

    ReplyDelete
  3. liQ, aku mok join, ajarin aku melalui YM bila ada kelapangan.

    ReplyDelete
  4. liQ, lain kali kita main domino, batu seremban, enjit2 semut, dsb.. ;-) OK?

    ReplyDelete
  5. think: nanti aku ajarin kamu. mudah saja.

    marcella: haha. kamu ndang LUCHU! perlu ditambah juga, main menyelam ke dasar sungai mutit koyong, dan juga aktiviti tangkap beringin hijau.

    ReplyDelete
  6. fuhh..glew game rupanya..minat nak main tapi takut adict lah plak..cukuplah dulu main CM pai ke pagi tak tidor..

    tp suka tgk org main..

    ReplyDelete
  7. hahaha. . .utk mengisi masa lapang shitsurei-senpai!

    ReplyDelete
  8. cursive, aku penah benar2 mutit koyong di sungai..tapi ya sungai di Bau..gunung sungai yang belum tercemar..aku suka suruh mak masak koyong goreng kicap cili..FUYOOHHHH~ XD~ melelehhhh beb!!

    ReplyDelete