Monday, March 16, 2009

sandiwara.


Jam 19.50 : aku yang tengah seronok dan feeling melayan game Persona 4 tiba-tiba dikejutkan oleh bunyi perempuan yang sedang menangis teresak-esak. adakah ini realiti atau pun mainan fantasiku semata-mata? untuk pengetahuan kalian, aku bermain Persona di tingkat bawah. Jika di tingkat atas (bilik sendiri) memang tidak ku hirau sangat bunyi-bunyi sebegitu. Tapi di tingkat bawah, sebelah tu ada rumah puang dan pokok-pokok mangga yang sedang berbunga jadi aku pun mengambil langkah berjaga-jaga. ku perlahankan volume tv, dan ku jenguk ke luar melalui celah-celah tingkap tersebut. mmm. . .rupa-rupanya ada pasangan yang sedang bergaduh di jalan menuju ke kawasan perumahanku. aku ingat jak apa tek. jadi sambil bermain game tersebut, aku dalam tidak sedar sedang merekod perbualan mereka berdua. di antara line-line yang berjaya ku rekod dalam otakkku ialah:

gadis itu berkata,

"tampar org mpuan, bukan ada apa-apa bagi seorang lelaki"

"dayus kau nampar aku! dayus kau nampar aku"

"aku bersumpah nang sik ada!"

"aok, nang benar ku da berkendak! puas hati kau!?"

kau tek, nak meludah, numbuk ngan nampar aku tek apa? kau nak mbunuh aku nak"

"masa aku call kau tek, apa padah kau, LOW BAT! LOW BAT!"

pemuda itu berkata,

"benar sik kau ada berkendak dengan laki lain?"

"aku sik nuduh kau, aku cuma nak tauk"

"kmk tauk laki yang tunggal ktk mpun"

nang apalah nya duak tk. aku main game pun sik fokus gik. game persona ku tek alu jadi personal! aku rasa org laki tk nak lepas tgn sa ku. miak mpuan ya nang gila2 la nangis. laki ya tek, nang bertalu2 nuduh miak mpuan ya, masa laki ya nanyak mpuan ya tek, "kau pernah sik?". . .aku nunggu juak jawapan miak mpuan ya. tapi alu dibelit2 agik cerita ya tek. hmm, apa jak lah. kakya aku terus tutup ps ku, nait atas, n mandik! abis mandik tek, gik da juak nya duak cya tek. . .hmm. . .gasak jak tak duak cya. aku pun sudah malas. nait atas trus online, main dota!

14 comments:

  1. rasa aku mun ompuan ya njawab "pernah" kompom kenak terajang..hahahaha

    ReplyDelete
  2. aiee bok nak asa ngutik ku tek ado rompuan nangis..eeee kohh...

    nakpadama klaie belah2 jeraya. x malu dgr urg. apatah gik urg kdk cursive tok. alu drekod dblog nya perbualan mereka mwahahahahaha...sepik asai!

    ReplyDelete
  3. Oit! sampe juak telinga kau pok..cubit telinga ya kelak!

    ReplyDelete
  4. ini merupakan blog yang paling lemmak penah aku baca.sapo ya tek...?lak ko madah aku k?geram juak aku nak tauk.ya nang sandiwara k? 5 bintang kepada slot tersebut.pemuda itu menuduh gadis itu berkendak.jika siri ini ada sambungan nya, sila update ya?

    apa url kisah ini di utube?

    kedua2 mereka nya RASA LEMAK. bertambah lemak lagi saudara yang mendengar. rugi rasanya tidak dapat berkongsi bersama.nasib lelaki itu tidak menjawab:

    "barang kau dah ku ambus...!!"
    atau
    "aku mikir 4000!!!"

    maka dengan itu bolehlah lelaki ini di panggil;
    ABG SANDIWARA

    ReplyDelete
  5. aihhhhhhhhhhhhhhhhhh kenak ko sik polo jakkkkkkkkkkk..
    rugi na aih..
    lain kali tunggah li enon..nya suka naa bab camtok
    sapa la empunya watak tok tek
    rugi na ko lic eh..
    alu tetanya2 juak aku sitok...
    aihhhh....best juak lokasi nya tek ...kacak ka view sia...kali kat sia sik ada gangguan ku rasa...
    nyaris sik da asuk ooo..setauk aku ada asuk sia dolok..

    yahhhhhhh panjang komen aku nakkk....

    ReplyDelete
  6. Yerrr...main ps smbil nenga drama...hehe..Pernah sik?pernah kali owh sbb ompuan ya alu berbelit cita menda lain..eh, gago juak mek tok..hahaha

    ReplyDelete
  7. pesona

    personal

    PERSON L

    simple ringkas dan bergaya: anchet

    ReplyDelete
  8. erolnukman: hahaha. yalah tek, bertumbuk, bertampar, berludah udah...kakya nang kompom berterajang bebunoh kali nya duak! haha

    hani: yalah tek. sapa lah nyuroh kelai sik nangga tempat. sik nya tauk umah tk da SOLID SNAKE! hehe

    vivian: gney sik nak dgr ya riss, bunyi urang beramok luar umah ya. arumbulak nya tek~

    1kcl: ya nang sandiwara ok! mun dapat ku 3gp nang sudah ku 3gp. tapi aku malas. entiti tersebut kurang dikenalpasti. suasana agak gelap. pada firasat aku yang durjana tk, aku RASALAH, mungkin laki itu penyewa di rumah kamu dan gadis itu mungkin(MUNGKIN) mpuan emo rambut lemak ya. da ku nangga basikal tepi ya.haha apa2 pun tiada aksi TANGAN yang sempat dirakam.

    apijah: nang jak bena. area cya nang kurang gangguan. lain kali ku nak masang CCTV jak belakang umah ku ya. sik tauk ku sapa ya. MEREKA hanya GANGGUAN PADAKU!

    khairul: hahaha. sik lah tauk juak. berkali2 urang laki ya nanyak benda ya. tp yalah, ceta dibelit2. sik tauk juak. hal urang.haha

    1kcl: persona, personal, person L dan jgn lupa add (PERSONALIC) id aku d Garena ok? terbuka kepada semua warga dunia!

    ReplyDelete
  9. NDAK ALAH2 CUBA MERACUNI AKU DENGAN GARENA YA TEK. MALAS.AKU SIKDA MASA.

    OW.JIKA ITULAH ENTITI YANG BERANTAKAN ITU...HMM..BOLEH LAH KAMU MINUM DI KEDAI BELIAU NANTI DENGAN HIDANGAN KUEH LAPIS/KARIPUFF YANG FREE...ANDA ULANG SAHAJA PERBUALAN ITU DI DEPAN BELIAU...KOMPOM MKN MINUM DIPAYUNGI.NGEHAHAHAHAHA.OW...NEMBIAK ITU BUKAN YANG KAMU SUKA APABILA MELIHAT BELIAU MENGENAKAN BAJU KURUNG ITU HARI KA?ANDA ADA MELUAHKAN PERASAN KEPADA SAYA PABILA MELIHAT BELIAU BERBAJU KURUNG DAN BUKAN MENGENAKAN TALI PINGGANG YANG BERKILAT,RAMBUT MENUTUP MATA DAN YANG PALING PENTING....

    BERBAU LANTOH (M.BISON)

    SAYA HANYA DAPAT MENDENGAR BEBERAPA RILISAN PERSON L - DAN YANG PALING LATEST SAYA MENDENGAR RILISAN MEREKA DARI ALBUM VARIASI ARTIS "PUNK GOES CRUNK".MASIH MENCARI SUMBER. DAN SAYA KURANG PASTI SAMADA KENNY YANG MENYANYI ATAU TIDAK.

    SAYA TADI BARU SAHAJA BERBORANK DENGAN ABG AKSI TANGAN.SENGAJA SAYA MEMODALKAN FM09 SEBAGAI BAHAN PERBINCANGAN.BELIAU MENGATAKAN BELIAU MENGGANDINGKAN RONALDO DAN TORRES...

    AGAKNYA LIVERPOOL ADA BANYAK DUIT UNTUK MEMBELI RONALDO.

    ReplyDelete
  10. oh...sebelum saya terlupa.mesej kepada semua...

    TELANJANG DAN PEKENA.RUGI LAH KALAU TAK PEKENA!

    ReplyDelete
  11. gineylah tek cerita kisah cinta kau? (t_t)

    btw, jahat lelaki macam ya!!!
    macam chris brown..guna keganasan!!!

    bagus orang macam ya telanjang di kutub utara <- sak cepat kong..
    ehehehehehe~

    ReplyDelete
  12. 1kcl: hahahahaha. aku rasa ajak ya pok. bukan aku mengkompomkan nya ok? nanti jadi fitnah pulak nanti. bauuu nyaaa nang lemmak ok? nak jd TRUE junkies kali. hahaha.

    aok. kenny menyanyi2. kali ini dia main 6 tali. tidak 4. abg AKSI TANGAN nang lemmak. sik nya tauk, liberpul ya seteru manU, ilek jak ferguson jual star nya ya tek. NANG LEMAK. ya baruk genius FM09 pun otai! bagus kau nanya ja tips2 dari abg AKSI TANGAN, sik kau kala aja ok?

    marcella: ya. . .soalan lemmak. kisah cinta saya. kalau ada nanti saya coretkan detik2 manis pertemuan saya nanti diblog ini secara xklusif ok? hahaha. nasib mpuan itu sikda nyebut, KAU NAK MEMALUKAN AKUKAH?? hahaha.

    ReplyDelete
  13. kau nak mengahwini aku dengan ABG SM kah?ha? baru kau tahu penangan minyak Dubai! - mbalas ku.

    -TELANJANGLAH -

    ReplyDelete
  14. btw: saya sudah dapat person L.senang sahaja rupanya.biji ancah asya sahaja yang tidak melihat nya selama ini.dekat sahaja rupanya.memang kenny!dia buat apa yang dia tidak buat di TSL.

    ReplyDelete