Sunday, February 1, 2009

Final Fantasy VIII

Selamat berhujung minggu, selamat beristirehat, dan selamat kembali bekerja kepada anda semua. Semoga hujung minggu saudara dan saudari dipenuhi gelak tawa dan kecheriyaan dalam menempuh minggu-minggu yang mendatang. Aku baru saja selesai mengemas bilik tidurku. Sebelum ini bilik ku, nang indah rupa sungkor babi. Tapi sekarang bilik ku sudah kemas dan indah. Ayat femes yang sering dikeluarkan oleh ibuku tatkala melihat bilik tidurku yang berserabut.
Di sini aku ingin berkongsi sebuah klip video yang menarik hati khas buat tatapan anda semua di hujung-hujung minggu sebegini. Klip video dari salah sebuah game yang aku gilai suatu ketika dahulu. Final Fantasy VIII. Cd nya yang baru aku jumpa sebentar tadi ketika mengemas bilekku. Satu klip video yang bisa membuat diriku di awang-awangan. Rumahku sekali lagi dilanda kesunyian setelah ibu bapa dan adik ku kembali ke Kuching awal pagi tadi. Memang sesuai moodnya menontond an mendengar lagu sebegini. Apa-apa pun, aku nak melayan perasaan hujung minggu yang sayu dengan menonton klip ini sambil makan Bueno dan minum jus oren. Selamat beristirehat semua.

8 comments:

  1. nang rupa kehidupan org bujang berkelana apa agik mun dah jauh dari family. Mun pasal bilit iboh nak di kata gik. Org ada family pun ada juak yg bilitnya macam yang saudara sebut kan tadik. Anyway best video ya.. 3D animation.

    ReplyDelete
  2. Final Fantasy Games <---- paling disukai! ehek XD

    ReplyDelete
  3. Slmt ujong minggu kekekeke.. nak abis dah ujung minggu tok... :)

    ReplyDelete
  4. cis, game untuk pondan!

    ReplyDelete
  5. main CUBE la baru gentleman!

    ReplyDelete
  6. SuperMama :: dolok nang femes make word ya...BERKELANA~ hidup membujang dan berkelana di pekan kechil ini..sudah menjadi rutin harian.

    Audio :: sudah tentu pilihan bernas! haha

    Onggon :: hahaha..nak pake HUJUNG2 minggu

    ReplyDelete
  7. 1000K >> usah begitu...sistem ini lebih susah dari Crisis Core! Crisis core yang begitu senang dimainkan itu pun kamu terus delete dahulu~ haha

    ReplyDelete
  8. tidak faham saya.mahu serang pun hanya tetakan murahan sahaja.last2 di baham monster itu.segitiga-delete sudah....

    ReplyDelete