Thursday, February 26, 2009

Hasil Karya Arisa 100%.

(aku copy and paste 100% dari saudari arisa. Satu entri yang menyentuh hati)
Tajuk Karangan : Aku dan Ya Maulana
Penulis : Arisa

Aku ada seorang kawan bernama Maulana atau Ya Maulana (YM). Kami sama sekolah dan sama juga menlanjutkan pelajaran di UNIMAS. Kami juga sama fakulti. Pernah juga sama kelas. Dulu, YM suka datang lambat ke kelas. Pelajar lain sudah lagu Negaraku, YM baru nak datang dengan konco2 baju eskimo. Dulu, YM suka main skateboard. Kini, YM suka main apa? PSP?
Dulu, masa masuk unimas, aku yang belikan YM borang PTPTN dengan harga RM5 sebab YM datang lambat. Dulu jugak, rambut YM panjang!Dulu, masa sekolah..orang cakap aku kembar YM. Sebab orang cakap muka kami seiras. Mungkin kami ada persamaan iaitu 'Chinese Look'. Betul ke? Dulu, Sebok je orang bertanyakan kembar aku ni selepas kembar aku ni berjaya memukau peminat dengan lagu Linkin Park secara LIVE! (apa lagu ko dolok? one step closer? In the End?)
Kisah dulu-dulu memang banyak. Aku pun tidak tahu nak cerita. Mari mulakan cerita bergambar.


Actually, banyak lagi gambar kandid bersama semasa terkayo2 di waktu malam di Kuching. Ingat sik liq kita sebenarnya mok ngetest cam ok ka x? Tapi jadi juak gambar ya.Pada malam itu juga YM dengan sukarela menemankan aku dan rakan balik hotel dimana tempat kami menginap. Aku masih tidak familiar area tersebut. Untuk dasar keselamatan kami cix2 yang hot. Hehehe...Kawu la Hero Tamil Pujaanku Dolok! HahaaaaaaSeperti yang dijanjikan..aku akan uplaod lakaran gratis YM yang bersemadi di dalam buku panduan FSKPM aku. YM pernah meminjam buku ni dan hampir menjadi hak milik kekal. Sehinggalah aku menagih dan mendesaknya mengembalikan buku tersebut!




Gambar rajah 1 : Lakaran sik jadi kali..ngetest mata pen ya ngam ka sik k lukis...


Gambar rajah 2 : Boleh tahan hensem katon tok..nasib jak katon..mun x..??

Gambar rajah 3 : Kedak nya mpun jak katon ya..serabai..

(kredit kepada Arisa kerana entri anda ini sungguh menyentuh hati saya. Teringat saya kisah-kisah silam semasa berada di tingkatan 6. hahahahaha. Lagu tema : Suneohair - Split )

7 comments:

  1. HARAP MAKLUM :: SILALAH MENGOMEN DI BLOG ARISA a.k.a VIVIAN .JANGAN KOMEN DI SINI. INI CUMA SEBAGAI KENANG-KENANGAN BUAT DIRIKU. SEKIAN.

    ReplyDelete
  2. arisa : kamu benar2 rapat dengan arisa ya.tidak saya sangka kamu serapat ini. dia kelihatan baik hati.

    ReplyDelete
  3. 1000 Clever Lines : "Dia" tu siapa? Siapa yang baik hati? Kami berdua memang baik hati..hehhee


    OIt Liq!! Nama Aku Arissa Vivianty! ada Double S la...apa punya kawan!

    ReplyDelete
  4. kamu arisa kelihatan baik hati.

    ReplyDelete
  5. dan ym pula kelihatan lemakk...ya nang seloar k?

    ReplyDelete
  6. vivian > nanti saya ubahin. sowry2..hehe

    1kcl > soar skate extreme itu. masih ada disimpan dalam almari! hahaha. ya nang ngebor2 lah make, tapi rasa stail time ya. haha

    ReplyDelete
  7. 1k Clever Lines : Saya memang baik hati!

    ReplyDelete